Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania
Pytania i odpowiedzi
Zamawiając produkty w naszym sklepie do godziny 16:00 w dzień roboczy – wyślemy go tego samego dnia, co oznacza, że najprawdopodobniej w następnym dniu roboczym otrzymasz swoje zamówienie.
Oczywiście, mamy 14 dniową gwarancję zwrotu, jeśli towar jest w stanie nienaruszonym, nie posiada śladów użytkowania.
Jak najbardziej, skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@airflavour.pl i zmienimy adres dostawy, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już wysłane.
Pomoc możesz otrzymać na naszym mailu kontakt@airflavour.pl – odpisujemy codziennie w godzinach porannych, po południowych oraz wieczornych.
W przypadku błędnego adresu dostawy – najprawdopodobniej przesyłka wróci do naszego magazynu i będziemy musieli nadać ją jeszcze raz. Jeśli jednak paczka nie została jeszcze wysłana lub jest w drodze – skontaktuj się z nami i zmienimy adres dostawy.
Aktualnie wysyłamy tylko na terenie Polski.